Update busarrangement Museum Heerenveen

Op 22 juni jl. ging in het kader van het arrangement/de samenwerking met het Nationaal Openbaar Vervoer Museum en het Museum Heerenveen gingen we weer op stap met een oldtimer bus.

Deelnemers waren hoofdzakelijk cliënten van Kensoor Wonen en Dagbesteding uit Nieuwebrug. Een gezellige groep mensen.

Met Martin als onze chauffeur gingen we op reis. Het was een mooie route via Echtenerbrug, Munnekeburen en Langelille. Daarna volgden we de weg naar Wolvega en daarvandaan richting Heerenveen. De groep werd in Heerenveen afgezet bij Museum Heerenveen.

In het museum aangekomen ging de groep eerst aan de koffie en thee in het museumcafé. Een kleine groep ging met de begeleider de nieuwe tentoonstelling Feans Fjoer bekijken. Deze tentoonstelling brengt een eerbetoon aan iconische sporters die Heerenveen en de brede regio heeft voortgebracht.

Na een gezellige samenzijn in het museum ging de groep weer in de bus richting Ouwsterhaule. Ze gaven aan dat ze een geweldige middag hadden gehad.